onsdag 4. august 2010

Krig, fred og politikk og sånn…

Til min 30-årsdag fikk jeg et kort av mine fantastiske venner, hvor det stod “The smartest bimbo ever!”.. Og med dette bimbo-stempelet føler jeg meg rett og slett pliktig til å skrive om det man egentlig skal i sånn blogger, nemlig: “Moter og skjønnhet..”

Dette er rett og slett en guide til alle småbarnsmødre om hvordan de ikke skal gå i den farlige fellen og glemme det som virkelig betyr noe etter at man har fått barn.. Nemlig å se ut som at man overhode ikke er stresset, sover normalt og bruker pengene på skjønnhet og velvære. Kort sagt man må for all del ikke glemme å få det til å se ut som man ikke har fått barn..

Først tar vil jeg ta for meg dette med vekt, sjøl la jeg på meg 10 kg. Men jeg har jobbet såpass hardt med å få dem vekk at jeg faktisk har klart å gå ned hele 2 av dem på tre år. Så gjør som meg, kom dere ut å løp! Ta med deg vognen og løp til butikken for å handle. Når du skal plukke varene ut av hyllen, ta gjerne to liter melk på en gang og løft de mange ganger opp og ned før du legger den i kurven. Om dette er vanskelig å få til i hverdagen, lei inn ei barnevakt… Heidi Klum klarer det, da klarer du det også!

Når det gjelder shopping må du ikke haste gjennom butikken og raske med deg ting. Shop når barnet sover, og bruk god tid på å prøve.. Husk kroppen har forandret seg. Om barnet ikke sover, så leier du inn ei barnevakt…

Ta deg tid til å pleie deg selv med kremer, ansiktsmaske og make up. Husk: Det tar tid å ta seg ut! Er du over 25 må du ha en god rynkekrem! Bruk peeling og ansiktsmaske hver kveld før du legger deg, slutt å røyk og drikk mye vann. Ikke bruk mer sminke, men mer tid på å legge den. Om du ikke har tid til å få gjort dette skikkelig, er det ikke annet å gjøre en å leie inn ei barnevakt.. Angelina Jolie klarte det, samtidig som hun skapte sin egen verden i miniatyr… Dette må du også klare! Forresten… Jeg lurer på hva hun egentlig driver med, tror dere at hun prøver å gjenskape Noas Ark bare med mennesker… Vet hun noe som vi andre ikke vet?

Om du følger disse gode rådene, ender du opp med å se ut som ei litt dradd dame som krampeaktig prøver å klamre seg fast til en svunnen tid.. Litt smådesperat og usannsynlig travel! Men du har såpass mye barnevakt, at det vil garantert ikke se ut som at du har fått barn!

Lykke til...

1 kommentar: