torsdag 10. desember 2009

En helt vanlig blogg...

Jeg bruker fjorårets aftersun som bodylotion, og bodylotion som ansiktskrem. Jeg har aldri eid en rynkekrem i heile mitt liv, sjøl om det anbefales på det sterkeste fra man er 25 år og jeg nærmer meg 30. Solpudder anser jeg for å være en kilde til flekker, og er det noe jeg ikke trenger så er det mer klessvask.

I tillegg syns jeg haremsbukser og skulderputer er stygt, og nekter å kle meg i rosa…. Jeg har også hørt at minikjoler lett fører til blærebetennelse så de velger jeg å holde meg langt unna.

Slanking er ikke noe jeg er ekstremt opptatt av. Å være slank er et ønske, ikke et mål som jeg jobber standhaftig med. Ei venninne og jeg har for øvrig planer om å slanke oss, men vi har bare kommet til slagordet: ”Fra Gøpple til Gucci”. Dette kom vi på i sommer og nå jobber vi med handlingsplanen.

Jeg har intet ønske om å bli verken fotballfrue, pop-artist eller glamourmodell. Jeg er riktignok mor, men ikke tenåringsmor…

Bortsett fra dette er jeg en helt vanlig kvinnelig blogger…





Da jeg ikke fører dagbok over det jeg spiser, skal jeg heller gi dere en statistikk over andre viktige ting:


Antall kondemnerte biler: 3

Antall uforskyldte påkjørsler: 3

Antall forskylte påkjørsler: 7

Antall telefoner til falken: 2

Antall ganger jeg har sprøytet bensin i øyet ved et uhell: 1

Antall ganger jeg har blitt skudd ut fra Danskebåten: 1

Antall krasj med moped: 3

Antall krasj med motorsykkel: 1 (men for all del ikke si det til pappa..)

Antall parkeringsbøter: 13

Antall år jeg har hatt sertifikat: 11,5

Antall år jeg burde hatt lappen: 0

Katrine

1 kommentar:

  1. Slanke deg?
    Du e jo dritfin som du e ,Katrine:)

    SvarSlett